Izdelujemo ptičje krmilnice
Vse bolj je bližje čas, ko bomo poskrbeli za ptice stalnice. Učenci 2. d razreda podružnične šole Košaki, OŠ FRS Maribor, so izdelali ptičje krmilnice.
Učiteljica Nina Markuš
Vse bolj je bližje čas, ko bomo poskrbeli za ptice stalnice. Učenci 2. d razreda podružnične šole Košaki, OŠ FRS Maribor, so izdelali ptičje krmilnice.
Učiteljica Nina Markuš
Zbudili smo se v megleno jutro, kar pa nas ni ustavilo pri jutranji telovadbi. Sledil je okusen zajtrk in dopoldanske aktivnosti. Veliko otrok se je prvič preizkusilo v jahanju konjev na spretnostnem poligonu. Za konje smo dobro poskrbeli. Naučili smo se počistiti konjske fige, skrtačili njihovo dlako in pospravili jahalno opremo. Poleg konjev smo se družili z domačimi živalmi na posestvu. Podrobneje smo spoznali potočne živali in jih iskali v njihovem naravnem okolju. Našli smo mladoletnico, enodnevnico, pijavko, postranico, vrtinčarja. Po popoldanskem počitku smo se odpravili na lov za zakladom. S kompasom in zemljevidom smo določili strani neba in zaklad uspešno našli. Podali smo se tudi na sprehod v gozd, kjer smo se preobrazili v »gozdne detektive« in iskali »krivca« za spremembe v gozdu. Odkrili smo sledi, ki jih pusti človek, žival ali narava sama. Zvečer smo se družili ob družabnih in miselnih igrah.
Učenci tretjih razredov
6. novembra, so učenci 1. d in 2. d podužnične šole Košaki, OŠ FRS Maribor, izpeljali naravoslovni dan Skrb za živali. Obiskal nas je reševalni pes Sky s svojo vodnico, lastnico. Učenci so slišali veliko zanimivih informacij, npr. da ima pes 300 milijonov receptorjev v nosu, mi pa le sedem; da je čokolada za psa strupena, …
Učiteljice POŠ Košaki
Nuša Mernik, Vanesa Gošnak in Nina Markuš
Po kratki vožnji smo prispeli na Kozjak do CŠOD Škorpijon. Prijazno so nas sprejeli zaposleni učitelji in nas namestili v sobe. Z veliko napora smo oblekli posteljnino, brez pomoči učiteljic seveda ni šlo. Po slastnem kosilu smo se poigrali ter odšli raziskovat lepote Kozjaka. Po gozdni poti smo se odpravili do Žavcarjevega vrha, kjer smo kot pravi planinci prejeli žig. Rahel spust do koče in pričakal nas je prelep razgled na Pohorje in Dravsko dolino. Pot nazaj po temnem gozdu smo si osvetlili z naglavnimi lučkami, kar je pohod naredilo še boljši. Po sladki večerji smo razmigali naše možgančke ob kvizu Male sive celice, za piko na i pa si še tik pred spanjem, ob tabornem ognju, spekli slasten kruhek. Počasi se odpravljamo k počitku.
Učenci tretjih razredov
Dejavnost: Matematične uganke
Datum: ponedeljek, 11. 11. 2024
Čas: 13.30
Prostor: 5. b razred
Priporočeno za učence 4. in 5. razreda
Prijava: do petka, 8. 11. 2024, pri učiteljici Simoni Zagoranski v 5.b ali na simonaz@osfrsmb.si
Opis delavnice: Skupaj se bomo sprehodili od najlažje do najtežje matematične uganke. Gotovo bo vsak izmed vas našel svojo najljubšo!
Dejavnost: ŠOLSKO TEKMOVANJE V REŠEVANJU UGANK
Datum: petek, 8. 11. 2024
Čas: 7.30
Prostor: dobimo se pred knjižnico
Za učence 4. in 5. razreda
Prijava: v četrtek, 7. 11. 2024, ob prihodu dežurnega učenca v razred
Vabljeni vsi, ki se zabavate ob trenju orehov!
Spoštovani starši,
naši tretješolci so varno prispeli na cilj.
Pošiljajo vam sončen pozdrav s Kozjaka.
Za nami je še en uspešen mesec v okviru mednarodnega e-Twinning projekta Hop in Code up. V mesecu oktobru so sodelujoči učenci izdelali logotip in plakat projekta. Nekateri so se preizkusili v risarskih spretnostih, spet drugi so ob ustvarjanju urili svoje veščine v uporabi računalniških orodij. Izdelali smo tudi stripe na temo internetne varnosti.
Naš projektni tim je pripravil video predstavitev sodelujočih učencev (3. b in 6. – 7.) in izdelal predstavitev šole (Jovana, Paul) v video obliki.
Skupna aktivnost vsem sodelujočim pa je bila »Raziskujemo sovražni govor« na platformi Padlet, kjer so vsi sodelujoči učenci lahko delili svoje misli na omenjeno tematiko.
Z obilico novega znanja in pozitivnih vtisov se veselimo prihajajočih vsebin v projektu Hop in Code up.
Mentorici Katja Gerdak in Dragana Prepelič
🚒 Vaja evakuacije 🔥 na POŠ Košaki je bila odlično izvedena!
Učence in otroke iz vrtca Košaki je presenetil obisk 🚒🧑🚒 gasilcev na igrišču podružnicne šole Košaku, OŠ FRS Maribor. Hvala PDG Maribor – mesto. Gasilski pozdrav: “NA POMOČ”!
Učiteljica Nina Markuš
V sklopu projekta Utrinki smo na naši šoli izvedli projektni teden Code Week z naslovom Rozmani v Utrinku Code Week. Cilj projektnega tedna je bil spodbujanje zanimanja za računalništvo in programiranje, razvijanje algoritmičnega razmišljanja in reševanje problemov med učenci različnih starosti. V sklopu tedna smo pripravili številne dejavnosti, ki so zajemale tako teoretična znanja kot praktične izkušnje.
2.1. Računalništvo brez računalnika
V okviru te dejavnosti smo se osredotočili na igre in aktivnosti, ki ne vključujejo elektronskih naprav, a kljub temu omogočajo učenje osnov programiranja in logičnega razmišljanja. Udeleženci so se preizkusili v naslednjih aktivnostih:
Risanje po navodilu: Učenci so sledili navodilom in risali oblike ter figure, kar je pripomoglo k razumevanju koncepta algoritmov.
Algoritem vsakdanjega življenja: Učenci so predstavili vsakodnevne naloge (kdo sem, plesni algoritem, orientacija, sejanje semen) in ustvarili algoritem za njihovo izvajanje.
Morsejeva abeceda: Učenci so zakodirali svoja imena in pisma prijateljem v Morsejevi abecedi, kar je razvilo njihove veščine kodiranja in dešifriranja.
Igrajmo se detektiva – kriptografija: Učenci so reševali uganke in skrivnosti z uporabo osnov kriptografije.
Kako delujejo binarne številke?: Učenci so se naučili vklopiti ali izklopiti “bit”.
Stiskanje besedil: Učenci so se naučili, kako lahko enostavno skrajšajo besedila, in s tem spodbujali ustvarjalnost.
Ugani osebo: Aktivnost, kjer so učenci postavljali vprašanja in skušali ugotoviti, kdo je njihov sošolec, kar je razvijalo logično razmišljanje.
2.2. Z robotom Photonom na potovanje
Učenci so se spoznali z robotom Photonom, s katerim so se podali na virtualno potovanje. Uporabljali so osnovne komande za programiranje robota in ga usmerjali skozi različne ovire ter naloge. Aktivnost je spodbujala sodelovanje in timsko delo, saj so učenci delali v skupinah.
2.3. Code with Anna and Elsa
V tej kreativni delavnici so učenci imeli priložnost programirati animacije in zgodbe z likoma Ane in Else iz priljubljenega filma. Uporabljali so vizualne programske jezike, kar je bilo zelo privlačno in zabavno. Učenci so razvijali sposobnosti kodiranja in hkrati izražali svojo kreativnost.
2.4. Igre za bodoče programerje – Blockly
Ob koncu tedna smo izvedli aktivnosti z uporabo Blockly, vizualnega programskega orodja, ki omogoča učencem enostavno učenje osnov programiranja. Učenci so ustvarjali lastne igre in reševali izzive, kar je pripomoglo k razumevanju konceptov, kot so zaporedja, zanke in pogoji.
Projektni teden Code Week je bil zelo uspešen in je dosegel zastavljene cilje. Udeleženci so pridobili nova znanja, razvili svoje spretnosti in se zabavali pri učenju. Hvala vsem udeležencem, mentorjem in prostovoljcem, ki so pripomogli k uspehu tega projekta. Upamo, da bomo take dejavnosti lahko izvedli tudi v prihodnje, da bi še naprej spodbujali zanimanje za programiranje in digitalno pismenost.
Rozmani v Utrinku Code Week
3D galerija
Galerija Book creator
Projektni tim: Katja G., Nataša J., Katarina P.Č., Urška K., Katja P., Dragana P